Terminsstart v 36

jul 12, 2023

Som vi längtar – vecka 36 är det terminsstart för alla våra grupper!

Vi välkomnar nya som gamla medlemmar till ett nytt verksamhetsår och en ny termin fylld av rörelseglädje. Till alla våra barn- och ungdomsgrupper har vi föranmälan. Du hittar lediga platser och bokar här. Är du ungdom eller vuxen och vill träna gruppträning är det bara att komma förbi i någon av våra träningslokaler – alla pass är enligt drop-in principen. Du hittar schemat för våra pass här. Håll också utkik för olika evenemang som föreningen arrangerar under hösten, till exempel kommer vi arrangera en trupptävling och en julshow. Delta gärna i våra aktiviteter och bidra till att vi får ett rikt föreningsliv med många värdefulla möten och timmar av rörelseglädje. Välkommen att träna med HGK!