Prova på ”Alla kan gympa” för barn vårterminen 2024

nov 18, 2023

Nu finns chansen för alla barn och ungdomar som vill testa på alla kan gympa! Under vårterminen 2024 bjuder vi in till prova-på-pass vid fyra söndagar kl. 13.30-14.30 i KGM-hallen.

Datumen är
18/2
24/3
21/4

På passet ”alla kan gympa” kan alla, oavsett funktionsnedsättning träna. Rörelseglädje står i fokus när alla får uppleva glädjen i att röra på sig anpassat efter sin egen förmåga. Om man som deltagare behöver stöd eller inte klarar sig själv så måste en vårdnadshavare eller assistent följa med. Tänk också på att det bra om du har mjuka kläder som är sköna för rörelse.

För att delta på alla kan gympa för barn behöver deltagande barn vara medlem i föreningen. Du kan betala in medlemsavgiften här.

Meddela om du/ni är intresserade av att delta till vår ledare Ewa Anemyr senast en vecka i förväg. Ring 070-632 17 17 eller mejla ewaanemyr@gmail.com
Notera att vid färre än tre deltagare har ledaren rätt att ställa in passet.