Terminsstart vecka 2 för all vår verksamhet!

jan 7, 2024

Vecka 2 2024  är det terminsstart för alla våra grupper!

Vi välkomnar nya som gamla medlemmar till en ny termin fylld av rörelseglädje. Till alla våra barn- och ungdomsgrupper har vi föranmälan. Du hittar lediga platser och bokar här. Är du ungdom eller vuxen och vill träna gruppträning är det bara att komma förbi i någon av våra träningslokaler – alla pass är enligt drop-in principen. Du hittar schemat för våra pass här. Håll också utkik för olika evenemang som föreningen arrangerar under våren, till exempel kommer vi åka på studiebesök till en anläggning för parkour och hinder samt bjuda in till Valborgshoppet – en uppvisning. Delta gärna i våra aktiviteter och bidra till att vi får ett rikt föreningsliv med många värdefulla möten och timmar av rörelseglädje. Välkommen att träna med HGK!