Öppen hall i Silverdalen för barn med medföljande vuxen

nov 18, 2023

Öppen hall är för de allra yngsta barnen tillsammans med vuxen. Rekommenderad ålder är 1-5 år. Vi öppnar upp sporthallen och ger möjlighet att komma och delta genom drop-in. Det betyder att du inte behöver anmäla eller boka din plats till detta pass.

Vi värmer upp med rörelsesånger när passet startar. Därefter finns möjligheter att springa, balansera, hänga, krypa och hoppa på någon av våra olika rörelsestationer – eller kör alla i ett svep som en hinderbana. Barn och vuxen deltar i passet tillsammans och uppmuntras att komma i sköna kläder som är bekväma att röra sig i.

Under våren 2024 är Öppen hall i Silverdalens sporthall på lördagar kl. 9.30-10.30 en gång/månad.
27 januari, 17 februari,
9 mars, 6 april och 18 maj.

För att delta på Öppen hall ska det deltagande barnet vara medlem. Medlemsavgiften är 150 kr. Du kan betala i förväg på vår medlemssida eller swisha på plats.

Ekonomi ska inte vara ett hinder att kunna delta, därför har vi ett Rörelsebidrag. Rörelsebidrag är ett ekonomiskt stöd som går att söka för dig som har svårigheter att med egna medel betala medlems- och terminsavgift, helt eller delvis. Läs mer om bidraget och hur du ansöker